středa

Pozvánka

Ahoj, zlatíčka, doufám, že se máte krásně, jste šťastní a nemračíte se. :) Pokud poctivě čtete mé články, určitě jste si všimli, že jsem v posledních měsících propadla veganskému družení a taky vaření.
Proto bych Vás moc ráda pozvala na akci, která bude co nevidět. V sobotu se uskuteční v Praze Veggie Parade - mezinárodní oslava etického vztahu ke zvířatům. Průvod bude zakončen ve Stromovce ve čtyři hodiny odpoledne, kde na Vás bude čekat další program... A mimo jiné i já (s řadou dalších kuchtících maniaků) se svým stánkem a svými (doufejme) dobrotami. :)


Vím, že falafel v tortille vypadá jinak, ale s mým kreslícím umem by to ve výsledku vypadalo jako dalekohled nebo trubka. :D
Více se o události dočtete TADY.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©