čtvrtek

Magazínová čtenářka



Dnes mám tady pro Vás tip na dvě knihy, které jsem si v poslední době odnesla z knihkupectví. V poslední době jsem řekněme taková magazínová čtenářka. Co to pro mě znamená? To, že v posledních týdnech čtu knihy, které jsou spíše o prohlížení obrázků a nejedná se tak o beletrii.
První kniha, která se mi zalíbila v knihkupectví, je věnovaná zásadité stravě. Což naznačuje už samotný název Opravdu zdravě s podtitulem Jezte s ohledem na své tělo - zásaditě. Přestože je psaná pro vegetariány, najdou se v ní i veganské recepty, které jsou pečlivě označené. Takže když jsem tuhle knihu pořizovala pro vegetariána, který uvažuje o veganství, byla to jasná volba.
Druhá kniha má epesní název, Děláme si to doma sami. Některé právě zklamu, ale nejedná se o návod, jak se uspokojit sám doma bez pomoci druhé osoby. Kniha je věnovaná DIY návodům jak si doma vytvořit kosmetické produkty, které si běžně kupujeme. 


Doporučíte mi, prosím, vaši oblíbenou beletrii?
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©