úterý

Moje oblíbené oční linky


Ráda bych vám ukázala dva druhy linek, které jsem v poslední době používala. Těmi prvními jsou gelové linky od Rimmel. Druhé jsou linky ve fixu Super Liner od Loreal Paris.

Rimmel ScandelEyes Watterproof gel Eyeliner mě mile překvapily. Před těmi gelovými linkami jsem měla zkušenost se dvěma značkami a pokaždé to dopadlo nepěkným obtisknutím, ač jsem u všech měla krásnou sytou černou barvu. I v tomto případě jsem docílila krásné syté černé. Jen je škoda pro mě tlustšího kartáčku. Ocenila bych alespoň o třetinu méně štětin, abych měla možnost nanášet preciznější linky.
Štěteček je třeba po každém použití pečlivě umýt, aby nezatvrdl. Nezapomeňte poté na to, nechat jej schnout ve vodorovné poloze, aby se vám voda nedostala do místa spojení. Štětiny by vám potom mohly začít vypadávat.


Super Liner od Loreal Paris jsou mými nejoblíbenějšími linkami. Vydrží všechno. Snadno se s nimi pracuje. Nemusíte si dávat pozor jako u nanášení gelových linek, kolik barvy nanést na štěteček. Myslím, že jsou absolutně ideální pro slečny, které ještě v životě linky nepoužily. S linkami ve fixu je to hračka. Nanesete jimi, jak tenoučké, tak silnější linky. 
Nejsou tedy tak syté, jako ty gelové, ale více vrstev to napraví. 

Na fotografii si můžete všimnout rozdílu mezi gelovými linkami a těmi ve fixu.

Jaké oční linky používáte vy?
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©