neděle

30 faktů, které o mně ještě nevíte


1. Zjistila jsem, že záleží jen na mně, jestli budu šťastná. Na nikom jiném. Takže jsem-li v depresi, podvědomě ji chci mít. Můžu si za ni sama. Musím se s ní sama poprat a uvědomit si, že je třeba jít dál, že ta beznaděj je zbytečná.
Na drobné chvilkové zkažení nálady si tak pustím veselou hudbu, abych nepodporovala melancholii a je mi tak daleko líp. :)
Nechci se tím nikoho dotknout, jen jsem si tohle před létem uvědomila, kdy jsem zažila jeden propad.

2. Nalepila jsem si na zeď "Jsi krásná, laskavá, chytrá, jedinečná,...". Tehdy mi to hodně pomohlo, ač jsem tomu zpočátku moc nevěřila.

3. Jsem děsně líná.

4. Ráda druhým dávám, ale už neočekávám, že se mi něco vrátí. Nedávám proto, abych si druhého získala. Dávám proto, abych mu dala najevo svou lásku. Není třeba, aby byla opětovaná. Nemám očekávání. Díky tomu nepřijde ani zklamání.

5. Jsem ráda za každého člověka, který mi vstoupil do života. 

6. Nikomu nic nevyčítám. Vždy se snažím dívat se na danou situaci očima druhého, abych pochopila jeho jednání.

7. Zjistila jsem, že jsem extrovert.

8. Miluji společnost. Tak ráda komunikuji s lidmi.

9. Věřím, že si přitahujeme svá zrcadla. A v poslední době mám kolem sebe jen samé hodné, dobrosrdečné lidi, kteří mají otevřená srdce.

10. Mám kolem sebe nějak moc mužů. (Nepsala jsem teď, že si přitahujeme svá zrcadla? Jsem snad muž? :D)

11. Jsem šťastná. 

12. Začala jsem věřit na osud nebo shodu náhod, která nám nabízí posunout se dál. Někdy vám povím, co mě k myšlence osudu přivedlo. 

13. Poslední měsíce jsem výjimečně pila alkohol... A to víno, když mi jej nabízeli muži. Ne proto, že bych chtěla. Ale ze slušnosti... Takový nesmysl!

14. Teď už zase abstinuji.

15. Během posledního půl roku jsem zkusila marihuanu a dokonce jsem omylem měla i hašiš...

16. Je zajímavé, že na hašiši se mi tak neskutečně zesílily smysly... Hlavně vnitřní hlas, který mě hlídá. Takže jsem pěkně rychle odtáhla zhulenou kamarádku domů, aby se nám nic nestalo. Nemám ráda pocit, kdy se totiž 100% nekontroluji. To je i důvod proč neberu drogy a nepiji alkohol. 
Jízda taxíkem v tu noc za to opravdu stála. Ani na Matějskou už nemusím. Bylo to kouzelné. Ale už nikdy více! 

17. Ale i když nechci žádné drogy, stále mě napadá myšlenka, jaké by to bylo při sexu.

18. Věděli jste, že se jídlem dá kompenzovat pocit samoty? :D

19. Měla jsem studovat psychologii. Rozebírám s přáteli vztahy, radím jim jak komunikovat a motivuji je. Zpětně mi poté děkují. 
A já jsem poté happy jak dva grepy. Jednoduše mi to dělá velikou radost, když mohu druhému pomoci.

20. Asi mám alergii na soju.
Jak jsem na to přišla? Poté, co jsem ji jedla denně se mi na celé tváři udělala vyrážka. Jupííí :D

21. Dělala jsem si průzkum mezi přáteli, s kolika lidmi během 4 dnů komunikovali na facebooku. Já se dostala až k číslu 60. Oni většinou k 10. :D

22. Kdybyste náhodou chtěli vědět, jaký jsem typ osobnosti -> WIKIPEDIA vám to prozradí :D

23. Vždy jsem toužila mít gay kamaráda. Splnilo se :). Našel si mě.

24. Věřím, že co si přejeme a čemu věříme se splní :). Je to tak snadné.

25. Také věřím na to, že nic se neděje bezdůvodně a na špatné situaci vždy objevíte něco pozitivního, vždy je to proto, aby vás to posunulo dál...

26. Dokážu se bavit i bez alkoholu a drog :). 

27. Vánoční dárky už vymýšlím od konce srpna.

28. Ráda bych Vánoce strávila sama v Praze.

29. S rodinou téměř nekomunikuji nebo jednoduše komunikuji minimálně. Je mi tak líp.

30. Už jsem se zmínila, že jsem šťastná? 
SHARE THIS POST

4 komentáře:

  1. Sex a drogy jdou k sobě :) Doporučuju sex a trávu, cítíš vše tak intenzivně a to je super (nejlepší je líbání). A nejsem na to pyšná, ale na pervitinu uděláš vše o čem si kdy snila udělat při sexu a sex je moc dlooouhý :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Preco nekomunikujes s rodinou? :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi asi moje duševní dvojče nebo nevim.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, chtěla bych se zeptat, začala jsem se zajímat o kosmetice testované na zvířatech. Kde a jak se mužu dozvědět že konkrétní značka testuje/netesuje na zvířatech? Jinak moc se mi libi tvůj blog, hlavně recepty:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©