pátek

DIY: Vystajlujte si vařečku pro ještě originálnější vaření



Máte spoustu přátel, všem byste rádi dali k Vánocům nějakou maličkost, ale nenapadá vás co? 
Nedávno jsem byla v Ikee, kde měli vařečky za osm korun. A tak jsem si jich koupila víc a řekla si, že přátelům, které znám z veganských pikniků, udělám na Vánoce (snad) radost touto maličkostí. :) Bude to tématické, protože se setkáváme vždy s jídlem a každý tak dostane sice to samé, ale trošičku jiné podle toho, co se k němu hodí.

CO BUDETE POTŘEBOVAT?
vařečku
laky na nehty

Návod asi nebude třeba. Dle fantazie natírejte. Můžete si pomoct izolepou, abyste měli rovné přechody. Taky doporučuji více vrstev. Takže počkejte 6 hodin, dokud první nezaschne a naneste další. Poté nechte ve vodorovné poloze tak, aby se rukojeť nedotýkala žádné podložky, ale aby byla ve vzduchu. :)



Krásný den :).
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©