úterý

VEGANSKÉ KONDOMY - TAK KTERÝ? BORŮVKA? JAHODA? A NEBO VANILKA?


 "Veganské kondomy? Opravdu? Ony existují nějaké, které by nebyly vegan?" Přesně tak jsem před pár měsíci reagovala. Nenapadlo mě, že by kondomy neměly být veganské. Ale opak je pravdou. Při výrobě běžných kondomů se používá látka kasein, která ze získává z mléka. 
A tak jsem nedávno  narazila snad na jedinou veganskou značku - GLYDE. Jedná se o Australskou společnost, která živočišnou bílkovinu nahradila rostlinou :).
Běžně na ně v Česku nenarazíte. Donedávna nám nezbývalo než si je objednávat z internetu... Takže si dokážete představit mou radost, když jsem v Praze objevila obchůdek Mystická dáma, kde si můžu vybrat naživo a případně se ještě vrátit zpět pro větší velikost. :D  


Zajímavostí této značky je, že vyrábí několik velikostí. M, L, XL. Velikost M je podle mě pro nepříliš vyvinuté pány, Lko odpovídá klasické velikosti kondomů (53mm šířka) a XL odpovídá délce 19 cm a obvodu 56mm.


Taky si můžete vybrat z různých vůní a barev, která je vám nejmilejší. Doporučuji vanilku a nebo borůvky. Ty u mě vedou :).
Ty barvy obalů naprosto zbožňuji. Připadám si originální jako když Julia Roberts vytáhla v Pretty woman různé barvy včetně zlatého pro šampiony. Splnil se mi dětský sen :D.
 Na každém objevíte datum expirace, které je čitelné i na tmavších barvách. 


Myslela jsem si, že veganské kondomy budou daleko dražší nežli ty běžné. O to mileji jsem byla překvapená, když jsem zjistila, že balení, které obsahuje deset kusů stojí jen 178 korun. Což je jen o pár korun dražší než u běžných neveganských kondomů. Původně jsem objednávala kondomy z jiné stránky, kde byly o třicet korun dražší.
Objednat je můžete z tohoto eshopu. Já je kupovala osobně v Dejvicích v obchůdku Mystická dáma. (Pokud by vás zajímala přesná adresa, je to ulice Kafkova, 3 metry od Vegetky)


Asi vás bude zajímat i nějaké srovnání... Kondomy mi jsou příjemnější nežli ty klasické. Parfemace je příjemná, ne přehnaná, ne chemická. Sex je mi s nimi o poznání příjemnější, protože necítím zápach latexu. Textura je podle mě klasická - jednoduše jemný kondom :). Nesklouzává a díky výběru velikosti drží skvěle.
A co se funkčnosti týče... U klasických se mi několikrát stalo, že praskly. Tyto veganské kondomy drží. :) ...Zatím nejsem těhotná. Jupí :D.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©