sobota

OOTD: Cosmic love



Tahle písnička mi stále zní v uších. (Aby taky ne, když si ji dokola pouštím do sluchátek :D) Miluji tyhle chladné zimní pošmourné dny, miluji vítr ve vlasech, miluji usmívat se jen proto, že mám chuť být šťastná, miluji bílý čaj, veganské latté, kakao a mám pocit, že miluji snad celý svět. Poslední týdny jsem si v životě nechala jen nejbližší, nejlaskavější, nejpozitivnější, ty, kteří mě posunují dál. Bylo to to nejlepší rozhodnutí. Přála bych i vám mít kolem sebe jen samé hodné lidi.  
 Jdu snít. Krásnou sobotu.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©