úterý

Vegan v Berlíně


Pokud zamíříte na výlet do Berlína, doporučuji zajít si do Viasko na brunch ve stylu All you can eat za 13 eur. Tedy takhle zle mi už dlouho nebylo :D. Trochu se ty dvě věty rozchází, odporují si, ale pokud máte dostatečně roztažený žaludek, tuhle žranici oceníte. 
Měli tam tolik dobrého jídla. Slané, sladké, vegan vajíčka, guláš, bramborové saláty... Což mi připomenulo... Koušu nějakou kouli a neskutečně se u toho šklebím, co to jím za šílenost. Chutnalo to doslova jako zavináč. :D A on to byl naložený artyčok. :D Fuj, ještě teď to cítím v puse. :D


Měli tam báječný chia krém, potom úžasný vanilkový sojový jogurt, obří mísu tropického ovoce, vegan nutelu, palačinky.. a ještě doporučuji si dát pudinkovou buchtu. Ta neměla chybu. Budu ji muset někdy udělat na vegan piknik.



Prozřetelně tam měli malé talířky.
 Ještě že tady v Čechách All you can eat jinde než v sushi barech neexistuje. :D


Pro vtipnější den je třeba nějakého trapasu :D... Kamarádka tady byla už podruhé, a tak nás odvedla na záchody se slovy, že je to super, jak jsou vepředu pisoáry a vzadu záchody pro ženy. :D Nějak mi přišlo divné, když se na mě zdejší hipster koukal jako na zjevení, když jsem vycházela ze záchodů...  Po hodině, kdy jsem chtěla jít vyfotit nějaké detaily restaurace, jsem si všimla, že na začátku chodby jsou dveře označené ikonkou dam. :D
Nu dobrá, tak zas až tak vtipné to není... Ale co už... :D
Ještě bych chtěla říct, že je super, že myslí i na ženy, které to náhodou dostanou v nevhodnou chvíli, takže na každém záchodu objevíte košík s vložkami a tampóny. 


All you can eat objevíte i na hlavní třídě... Není to tedy čistě veganské, ale jak vidíte z fotky, jako vegan se tu i tak najíte k prasknutí. A prý tu mají neskutečně dobrou grilovanou zeleninu, Což tedy podle mě měli i ve Viasko.


I ve Starbucks se nají vegan... Ledové latte se sojovým mlékem naprosto zbožňuji. Tento džus tedy zrovna nedoporučuji, pokud netoužíte po jablečné šťávě s kapkou mangového nádechu a nebo pokud nutně nepotřebujete tu roztomilou lahev. :D


A k večeři si zajděte do sushi baru. V tom mém jsem pochybovala o tom, zdali jsem nezapomněla německé číslovky. Nejprve jsem si řekla o avokádové sushi. Dostalo se mi reakce, která naznačovala, že slovu avocado ve zdejším podniku nerozumí. A tak mě slečna vybídla k tomu, abych se podívala do jídelního lístku. V ten moment, jsem jí začala říkat v němčině, že bych si přála 81 a 84. To už na mě koukala jak na naprosté retarda :D. Takže jsem jí nakonec musela jídla ukázat prstem...
Na druhý den jsem to rozebírala s kamarádkami a vypadá to, že jen někteří asiati neumí německy. :D




V místním supermarketu jsme narazili i na čistě veganský regál, ve kterém byly přece jen na můj vkus dražší potraviny... Měli tam i bílou vegan čokoládu, po které už nějaký ten pátek toužím. Ale nakonec jsem ji tam nechala a raději si koupila dvě misky ovoce, kdy jedna stála ve slevě euro. :)

Berlin by RY X on Grooveshark
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©