pátek

Další bb krém na českém trhu

Minulý víkend jsem díky dnům Marianne mohla využít 20% slevy na kosmetiku od Manufaktury, a tak jsem mimo další produkty vložila do košíku i tento.  
Důvodem, proč jsem se rozhodla si ho pořídit, byl ten, abych zjistila, co se za tak lákavou cenou skrývá.  Cena  bb krému je beze slevy 199 korunVyzkoušela jsem už desítku bb krémů a jen dva z celé té řady byly takové, jak bych si představovala. Bohužel, pro mou peněženku, se jejich cena pohybovala okolo 900 korun. A tak jsem si řekla, že se pokusím najít si produkt v nižší cenové relaci, který bude odpovídat kvalitě těch dražších bb krémů, které opravdu odpovídají definici  toho prapůvodního, takže zakryjí i nepěkné akné. A tak už pátrám dva roky a stále nenacházím. A jak dopadl bb krém od Manufaktury?

BB_krém_recenze

Dnes už snad nexistuje beauty značka nabízející dekorativní kosmetiku, která by bb krém nevyráběla.  Manufaktura tak představila svůj první produkt z dekorativní kosmetiky. Uvidíme, co představí příště.
Pojďme se podívat na tuhle novinku od jejího zevnějšku až po to, co se ukrývá pod jejím růžovým obalem. 
Tahle značka má opravdu lákavé lahvičky, až by člověk pochyboval, že se jedná o český produkt... zvlášť pokud jste zvyklé na produkty od Ryoru, který má podle mě naprosto děsivé obaly. (Sama vlastním pár produktů od této značky, ale obalem bych se zrovna nechlubila.) Zato Manufaktura okouzlí už z dálky, a přiměje tak člověka jít až ke stojanu prostudovat si obal a složení z pár centimetrů.


Vůně krému je vážně příjemná, žádná umělá parfemace, ani žádná chemie. Trochu mi připomněl bb od Lorealu - nejen cenou, ale i konzistencí a barvou. Rozdíl  naleznete ve složení, které je u tohoto produktu mnohem příznivější. Obsahuje bambucké máslo, mandlový olej, panthenol, který pleť zklidní a kyselinu hyaluronovou pro vypnutí pokožky.

Krycí schopnosti jsou nižší, a tak je vhodný spíše na tónování pleti nežli pro pleť trpící akné. Přesto se můžete pokusit zakrýt akné s pomocí korektoru a nebo jednoduše vrstvením, kterým dosáhnete lepšího výsledku, ale ne ideálního. Vrstvení jde lehce díky tomu, že se ihned vsakuje do pokožky. Bohužel jeho odstín je pro mě jako bleduli stále příliš oranžový, a tak nevyhovující.
Opět jsem se přesvědčila, že levnější bb krémy nedosahují kvalit těch několikanásobně dražších, které mi po nanesení skryly všechno akné a hlavně... které odstínově vyhovovaly mé pleti. Zato ty běžně dostupné v drogériích jsou vždy jedna velká oranžáda.
Ovšem plusem Manufaktury je to, že si na onen lepší bb krém nehraje. Pokud člověk  v obchodě bezmyšlenkovitě nepopadne produkt, protože vidí dvě stejná písmenka vedle sebe a prohlédne si obal pečlivěji, zjistí, že značka uvádí "jemný". A tak vlastně není co tomuto produktu, co se nízkého krytí týče, co vyčítat.


Pro koho tedy tento bb krém bude vhodný? Pro ty z vás, které máte chuť sjednotit tón pleti a vyřešit tak drobné barevné přechody tváře, pro vás, které máte žlutý podtón pleti a nejste bílá jako stěna. Máte-li aknózní pleť a potřebujete-li skrýt nedokonalosti, tohle nebude to pravé ořechové.

Musím se přiznat, že jsem nerozhodná, co se hodnocení týče a stále váhám... Protože kdybych měla hodnotě podle toho jak značka chytře zvolila název odstínu (medium-light) a přívlastek "jemný", těžko by se dalo produktu něco vytknout, protože eufemismem produkt popsali opravdu takový jaký je. Přitom s ním ale nejsem spokojená a víckrát ho nepoužiju.

P.S.: Ke konci psaní recenze mě napadlo, že bych mohla sesbírat všechny bb krémy, které jsem si kdy pořídila a udělat vám tak tady velké srovnání od těch nejlevnějších, až po ty dražší. :) 
Už jste tento bb krém vyzkoušely? Jak jste byly spokojené?
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©