sobota

Nový vzhled

Dlouho jsem si hrála s pozadím a nakonec vyhrály peřiny, které jsem původně zamýšlela, ale ne a ne objevit tu správnou fotku. Říkala jsem si, že kde jinde si čtu knihy, časopisy nebo blogy? V posteli, s hrnkem čaje a nebo horké čokolády. Zapomínám tak na realitu a utíkám do světa snů. :) Proto jsem zvolila tohle pozadí. Doufám, že vám bude pro oko příjemné... a nebo klidně i pro obě oči :). 


Hodiny jsem strávila nad hledáním různých html a css návodů, a tak mě napadlo, zdali byste byli rádi, kdybych se s vámi o některé podělila. Říkala jsem si, že bych vám tak ušetřila tu spoustu času nad hledáním toho pravého :). 
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©