neděle

Nejrychlejší veganská večeře

Podcast Hosting - Play Audio - Tofu na paprice

Tofu na milion způsobů..... Kdybych měla říct surovinu, kterou mám nejraději, zmínila bych právě tofu, protože ho mohu použít namísto kuřecího do omáček, namísto žervé na pomazánky, namísto tvarohu pro přípravu sladkých dezertů nebo jako mozzarelu do salátů.

A když mi přijde nečekaná návštěva nebo mám u někoho vařit a chci připravit něco, co bude zaručeně chutnat a nezdrží mě u sporáku déle než patnáct minut, volím tofu na paprice. Je to taková rychlovka a jistota. Není na tom co pokazit, i když budete roztržití a rozptýlení z konverzace s protějškem.
(I když... Poznámka od protějšku: "Tentokrát sis volala s maminkou a protějšek to míchal.")



CO BUDETE POTŘEBOVAT:
300 ml kokosového mléka, bílé tofu, středně velkou cibuli, dvě lžičky medvědího česneku, dvě zarovnané lžíce červené papriky
a jako přílohu rýži - nejlépe basmati a nebo jasmínovou

Mám teď supr novou pánev. Obvykle se mi tofu přichytávalo, takže jsem musela použít adekvátní množství oleje, abych neměla polovinu jídla přilepeného na dně pánve. Teď mám tuhle mega pánev od Tefalu, kterou bych mohla použít i na sebeobranu, kdyby se ke mně někdo vloupal... protože je dost těžká. Mamča mě upozorňovala, že se dá použít i na pečení do trouby, ale na to jsem se tedy ještě neodhodlala.
Ale zpět k receptu :D.

1. Na pánev jsem dala lžičku olivového oleje (aby se neřeklo) a nadrobno nakrájenou cibuli.
2. Ještě předtím než se mi povedlo cibuli dovést do zlatavé barvy nebo snad spálit, jsem přidala na kostičky nakrájené tofu, které jsem ihned hojně zaprášila červenou paprikou a medvědím česnekem. Zdá se mi líp stravitelný nežli ten běžný. :) A ještě špetka soli.
3. Chvilku smažím, aby tofu chytlo barvu a chuť... Poté zaliju kokosovým mlékem a nechám vařit ještě asi osm minut.
4. Zapomněla jsem, že je třeba i příloha, takže jsem šla narychlo připravit rýži... S tou začněte ještě před přípravou omáčky.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©