úterý

Já a Vánoce



Vánoce se nezadržitelně blíží... Lidé jsou ve větším shonu, takže i stresu, úspory se tenčí a člověk přemýšlí nad tím, aby ke všemu vymyslel pro druhé originální dárky a vynalezl nějaké vegan friendly cukroví, vymyslel originálnější přílohu k bramborovému salátu... úklid... skříně, celého bytu...
Člověk začíná rekapitulovat svůj rok, ba dokonce dva roky, pět let... A na vánoční depku je zaděláno. :)
Najednou chápu všechny ty přátele, kteří nemají rádi tyto svátky. Řada z nich tak tráví svátky sama bez rodiny a přátel.
Dokonce i já jsem loni přemýšlela nad obdobným scénářem... Ale nemohla jsem si nechat ujít ten večer u stromečku, kdy nosím celé rodině dárky a sleduji to, jak je s nadšením rozbalují.
Nejsem zrovna ten typ, co by se těšil na dárky od ostatních... Mám totiž pocit, že jsem věčně nespokojená... Nerada tak něco dostávám.... Takže pokud to není přesně to, co bych si přála (co bych potřebovala), cítím se tak akorát provinile, že se druhý netrefil... Nezbývá mi tak než předstírat aspoň minimálně radost. Což mi nikdy moc nešlo, protože jsem špatná herečka.
Zato miluju dávat dárky druhým. Volím vždy takové ty užitečné, protože takové i ráda dostávám... Neskutečně mě baví pozorovat to, jak druhý trhá balící papír a prokousává se skrz všechnu tu izolepu...  A také mě baví to, když vidím, že můj balící papír pod stromečkem převládá... Jako kdybych každoročně chtěla vyhrát v množství nakoupených dárků :D...
A jak to nakonec dopadlo loni s tou chutí být bez rodiny a přátel? To jsem si vynahradila pár dní poté... Silvestr a Nový rok jsem strávila sama.
Tak uvidíme, jak to bude letos.

A jak to máte vy?
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©