úterý

Designblok v 10 bodech

Letošní osmnáctý ročník Designbloku jsem si užila asi ze všech akcí nejvíce... A to i tak mám pocit, že jsem zdaleka nestihla prozkoumat vše nebo většinu tak, jak bych si přála. Výmluvou mi je má rozlítanost a roztržitost a potom nadšenost z tolika inspirativních věcí kolem.... Jak jsem si užila plnoletost festivalu designu jsem shrnula do deseti bodů :).

1. Hrající židle à la klaviatura si jednoduše ve dvou neužijete... Museli byste totiž mezi židlemi běhat jak idioti. Takže na Ovčáky čtveráky jste potřebovali celou partu přátel... Nojo... Ale kde k ní přijít?

2. Tvoření manday z květin pro mě byla největší zábava. Zažrala jsem se do toho natolik, že jsem nakonec skončila u stolku s listím úplně sama... :D Hlavně, že jsem měla originálně vyzdobenou mísu...

3. Nápad umístit výstavky do tří metrů, kam si museli lidé vylézt po žebříku, nemělo chybu... Až na to, že jsem doufala, že se v tom bílém třímetrovém kvádru skrývá nějaké lidské pantomimické divadlo... :D Takové zklamání :D

4. Hledání vibrátorů, na které organizátoři lákali, nebylo vůbec snadné. Nakonec jsem ulovila jen Venušiny kuličky... A to skrz fotoaparát kamaráda... :D

5. Jeden den na Designblok je málo... Zvlášť když s nadšením lítáte sem a tam, a zase tam a sem... Orientace zrovna není moji silnou stránkou...


6. Jako typický sociální případ jsem si domů nabrala asi pět časopisů... Více už jsem jich totiž neunesla :D...
Navíc... Nikdy nevíte, co se ve starých číslech ukrývá za poklady... Třeba se dočtu, že musím vypít 4 litry vody, abych měla pěknou pleť :D... Nějaká zátěž ledvin už je nepodstatná... /Inside joke, který poberou jen ti, kteří narazili na facebooku na originální článek z idnes/

7. Letos mě Designblok rozplakal... A to při cestě domů z benefiční přehlídky posledního večera. Cestou jsem si ještě pročítala příběhy žen, které se na jediný večer staly modelkami, a to jen díky tomu, že si prošly rakovinou prsu... Važme si všeho co máme a nezaměřujme se s lítostí na to, co nemáme a co bychom chtěli. Radujme se z maličkostí.

8. Při pohledu na originální koženou slepici mě dost mrazilo... Ta chuť křičet do okolí "No fuj, to je hnus," byla neskutečná...

9. Nebýt Designbloku, nepřišla bych na to, jakou barvou si vymaluji zeď... Hallelujah... (Takové přízemní starosti a radosti) A taky bych nepřišla na další do it yourself nápad, jak si vytvořit perfektní stůl s lavicemi... /Nedávno jsem se stěhovala... V bytě to zatím vypadá spíš jak na hotelu nebo v nevěstinci... žádný gauč ani stůl a židle... Ale hlavně že mám postel s úložným prostorem, kam můžu naházet všechen nepořádek.../

10. Nemůžu se dočkat dalšího ročníku.... Předsevzetí pro příště zní... hmmm... :D Nesnáším předsevzetí... Tak třeba... Najít vibrátory, ulovit další nápady na diy věci a strávit na Designbloku více dní než dva... A samozřejmě ulovit napřesrok bandu přátel, ať si můžeme zahrát nějakou lidovku... :D

SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©